30 mars 2009

Hylla

Hej alla goa bloggare!
Ja, nu är det redan måndagskväll och jag har alldeles nyss kommit hem från jobbet.
Efter lite mat tänkte jag titta in till er och se hur ni har det.
Idag visar jag lite mer från sovrummet. På ena väggen har jag denna ruffa hylla med några saker som står och några som hänger.

Hjärtat köpte jag i helgen i en tygaffär.
Ängel har jag köpt för några år sedan i en affär i Fornåsa utanför Motala.



Denna klockhållare är arvegods.

Många kramar till er alla

Stenlycka

27 kommentarer:

  1. VIlken rar hylla du skapat och du den klockhållaren var verkligen helt ljuvlig, en sådan skulle jag så gärna vilja hitta, hoppas solen oxå har lyst på dig, vi har haft 12+ grader ljuvligt, ha en bra kväll, kram

    SvaraRadera
  2. Det där var en toppen-hylla, skulle passa så bra hos mig också....
    Kul och hänga upp lite olika saker efter årstid.
    Ha en fin vecka
    Kram till dig
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar klockhållare.Och hela hyllan är så fint pyntad.Ha en fin vecka och en god natt.Kramis Lotta

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Tack för din gulliga kommentar hos mig!

    Vilken söt hylla du har, och vad fina saker du har på den:)

    Snygga speglar du visade i ditt tidigare inlägg, I like!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Vad fin klockhållaren var!
    Hoppas på bättre tur nästa gång!

    Ha det så gott!
    E-K/noll54

    SvaraRadera
  6. Jättefin hylla!!! och du bjuder på så vackra bilder! Ha det gott. Kram Lenita

    SvaraRadera
  7. En gullig ängel och ett sött hjärta är vad alla behöver i dessa tider.
    Hälsar Ann.

    SvaraRadera
  8. waow vilken hylla o så fina saker som du har dekorerat till där oxå
    ha de gott
    kramis Jeanette

    SvaraRadera
  9. Hej på dig, vilken fin hylla du har, jag tyckte om dom grova krokarna, är den gammal? Nu måste det väl bli varmare så vi kan vara ute och greja, det kliar i fingrarna nu. Kram Katarina.

    SvaraRadera
  10. Vilken fin hylla du har och så vackert du har dekorerat den!

    Ha en bra dag!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  11. Du har så mysigt hos dig.

    SvaraRadera
  12. Vilken fin hylla du skapat med ljuvliga saker på som blir riktigt ögongodis!

    Klockhållaren var annorlunda och spännande i formen.

    Ja, visst är det mycket enklare med en pläd eller ett lakan över, så himla bökigt att tvätta hela soffan med överdrag.

    hoppas du får en fin dag,
    Kram Anne

    SvaraRadera
  13. Fint sovrum!
    Hanna
    blommorifonstret.blogspot.com

    SvaraRadera
  14. Vilken fin hylla du har, och så mycket härligt pyunt på den också!
    Den lilla klockhållaren var också jättehärlig!
    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  15. Hallojsan.
    Vad fint med din hylla i sovrummet.
    Och hjärtat var ju så fint.
    Här ska jag städa lite nu,och stryka.
    Sen blir det nog en promenad.
    Må så gott
    kram kram Anette

    SvaraRadera
  16. Så otroligt vackra bilder!!
    Den lilla klockan är så söt.
    Kram Irene

    SvaraRadera
  17. Så fin hylla och prydd många trevliga ting. Hjärtat med broderiet var såå tjusigt, oj,oj, vad det finns mycket roligt man kunde göra om man ägde mera tid ;)
    Kramen! / bea

    SvaraRadera
  18. Vilken fin hylla du har...
    Så vacker...
    Och så mycket fint som får samlas kring den...
    Gillar din ängel, den liknar en som jag har.

    Är ingen ängel fantast egentligen men ibland blir man kär...

    Många kramar
    Elin

    SvaraRadera
  19. Oj så många vackra detaljer i ditt sovrum !!
    Kul med vackra arvegods !!
    Kraam !

    SvaraRadera
  20. Vilken härlig hylla du har med allskön ögongodis... Det är så härlig med bloggen... man blir inbjuden att titta i "vanliga folks" hem.. till skilnad från alla glassiga profsinredningar på fina gatan, som man annars får sig till dels i alla inredningstidningar... uppskattar verkligen dina bilder. Idag tog jag en bild på första krokusen... Nu e de vår...Tillvarata värmen.
    Kram Jeanette

    SvaraRadera
  21. Härlig hylla med så mycket fint ögongodis... tillvarata värmen Kram Jeanette

    SvaraRadera
  22. Hej igen,vad fin din blogg har blivit!! Kommer ihåg för jag var den som gav dig den första kommentaren!!! Till helgen ska jag ut och röja i min trädgård, många och stora projekt är på gång!!
    Kram Anne-Lee

    SvaraRadera
  23. Tack för titten på min blo0g

    Vilka fina saker. Helt underbar klocka den gillar jag mycket..

    Kram
    Åsa

    SvaraRadera
  24. Jättefin hylla med en massa fina saker.

    Kram Åsa

    SvaraRadera
  25. Wow vilken fin hylla!

    Ha en bra dag
    Kram Gunilla i Singapore

    SvaraRadera
  26. Så gullig hylla med massa mysiga saker! Kram

    SvaraRadera
  27. Hej igen Stenlycka :)!!Vilken fin hylla och mysiga saker som pryder den.Hjärtat var jättefint!Kram från en till lycka :)

    SvaraRadera