30 oktober 2012

UNDERBARA FÅGEL BLÅ


Hej mina hjärtan!
Idag skall jag berätta om en härlig bloggerska,
 Kathrine heter hon.




Denna goa kvinna har en underbar nätbutik med lite annorlunda saker.


Fågel Blå heter hennes fina
 blogg och butik. 
Jag tror många redan besöker henne men för er andra, ni måste bara titta in
 här blogg och här butik.

 Bild och varor från hennes  butik

I går kom ett paket till mig från Kathrine
 som jag beställt från hennes butik.
 En tavla på denna vackra kvinna


 I paketet hade den kärleksfulla Kathrine
också skickat med ett sött hjärta och 
en påse som doftade ljuvligt.


Jag blev så himla glad! 
Tack kära vän!


Det är alltid trevligt att handla av 
Fågel Blå, snabba leveranser, varorna väl packade, en trevlig hälsning och gullig överraskning!


Kramar till dig Kathrine 
och alla andra som tittar förbi!
Ha en fortsatt fin vecka!
Raina

13 kommentarer:

  1. Håller med om precis allt, det är alltid så spännande och se alla fina saker Kathrine säljer. Jag har också köpt en tavla, fast på en herre. Din dam är så vacker och jättegulligt hjärta.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Hej Raina!
    Nu blev jag rörd till tårar över dina vänliga ord,, oj oj så mycket snällt du skriver, du är en rar bloggvän,
    Och jag önskar dej en fin Kväll!
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera
  3. Kramar till dig också som bjuder oss på allt det fina. Ska kika in där.
    Kram kram igen
    AC

    SvaraRadera
  4. Här är ännu en som har samma erfarenheter från Fågel Blå. Kathrine är duktig på att leta upp fina saker, bra och snabb service och inte minst ett härligt bemötande!
    Jag är så glad över mina fynd därifrån!
    Porträttet med kvinnan har jag också sneglat på, jättefin!

    Kramar
    Cia

    SvaraRadera
  5. Ja där finns massor av fina saker.
    Vilken fin tavla och hjärtat så gulligt.
    Ha en skön kväll.
    Kram Katha

    SvaraRadera
  6. Fågel Blå er en flott butikk!
    Har handlet der engang. Bare så synd at det er så dyrt med porto fra Sverige til norge....for hun har jo så mye fristende :)
    fine saker...og en koselig gave :)
    Klem kram!

    SvaraRadera
  7. Hjärtat föll jag pladask för, men allt såg så "välkomnande" ut
    Ha det gott

    SvaraRadera
  8. Åhh så gulligt att skicka med en present till dig. Damen du köpte var "reslig"...hon vet nog var skåpet ska stå...hihi...fin var hon:) Kram Maria

    SvaraRadera
  9. Men vilken vacker tavla, grattis till fyndet hos Fågel blå! Och broderade hjärtat, så gulligt! Har varit där och kikat på hennes fina saker men aldrig handlat... ännu!

    Kram Eva-Mari, som nu ska ta mej en titt igen!

    SvaraRadera
  10. Tack för tipset på ny butik och för allt ögongodis i ditt förra inlägg om mossa...helt bedårande...!!!

    Ha det bäst !

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  11. Åhh va snällt och omtänksamt av henne..
    Vackra saker och underbar bild på en härlig kvinna från förr.
    Må så gott Raina :)
    Varm kram
    Jessica

    SvaraRadera
  12. Hej kära Raina!

    Vad gulligt av henne att skicka en fin present med din leverans. Jag har inte besökt hennes blogg eller butik tidigare men ska nu göra det. Hon verkar ha fina saker som tilltalar mig.

    Jag fick en fin och helt omväntad överrasking idag. Som jag skickar vidare till dig så titta in hos mig.

    Många kramar Marie

    SvaraRadera
  13. Oh ja visst - Fågel Blå är underbar- vi har bloggat en tid.

    Så fina saker du beställt. Jag förstår att du är mycket nöjd och att få det där lilla extra sätter ju även guld på tillvaron.

    Ha det gott och varm novemberkram.

    SvaraRadera