8 november 2014

FÄRDIGTFIXAT

Hejsan!

Nu har jag nästan fixat färdigt min 
trädgård inför vintern,


räfsat löv, tagit bort sommarblommor och klippt ner en del perenner.
Men vissa löv vill inte riktigt släppa taget
 som löven på min ormhassel.



Har också varit en sväng till skogen 
och hämtat ris, mossa
 och några små granar







Hoppas ni har en bra lördag!
Jag har inget på programmet, 
skall bara ta det lugnt
 kanske blir det en skogspromenad
 för solen börjar visa sig
 bakom alla gråa moln.




Må så gott!
Kram Raina

8 kommentarer:

  1. Jaa Du Raina du har verkligen blick för det som är vackert. Man får faktiskt lite Advent vibbar när man hälsar på här.'
    Men får nog börja att kolla i kartongerna med Julpyntet för att kolla vad som skall fram i år. Det är bäst att ta det lugnt, förra advent bröt jag ju revben och låg på Sjukhuset då med. Fy så det kan bli ibland. Men det är bara att bita ihop, så länge det går Ha en fin Lördag och Söndag. Kram Hajan

    SvaraRadera
  2. tienes un jardin fascinante muy hermoso y bien cuidado

    SvaraRadera
  3. Och jag har knappt börjat...hjääälp! Ja än är det milt men jag får nog sätta fart snart....
    Varm kram till dig,
    Titti

    SvaraRadera
  4. Ser jo så fint ut i hagen din til tross for at det er november. Ha en finfin helg!

    SvaraRadera
  5. Så himla fint du har gjort, hm måste nog ta tag i höststädningen av trädgården som inte har blivit gjord än.....Ha en mysig helg. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  6. Det ser helt toppenbra ut i din trädgård! Grönt och frodigt, svårt att tro att ni kommer att få vinter ännu på lääänge!
    Varma höstkramar Gugi

    SvaraRadera
  7. wunderschöne bilder!!! danke für die inspirationen!!! liebe grüße und einen schönen abend von angie aus deutschland

    SvaraRadera
  8. Just a lovely garden and wonderful decorations !

    SvaraRadera