23 mars 2018

SNART PÅSK

Hej där


Jag är så glad att solen har strålat 
flera dagar denna veckan 
på mitt bleka ansikte och 
lärkor har spelat vårkonsert för mig.
Visst är det härligt.....äntligen....

så som jag har längtat efter våren. 
Nu känns den pågång.





Snart är det påsk och det känns som den kom väldigt tidigt i år.....

snart dags att fixa med kvasten och fånga katten inför resan till Blåkulla
men först ska jag äta våfflor på söndag och ställa om klockan för sommartid.
Tyc
ker inte ni som jag att det är Härligt!




Ha det gått vänner❣️

1 kommentar:

  1. Joo, lilla bloggvän, här kommer det en kommentar. Välkommen tillbaka, det var ett tag sen sist. Joo jag vet att man har annat att göra också, alla vår grejor som är på gång. men i min ålder finns det inte så mycket mer än bloggen. Så förstår du vad jag menar. Det är underbart nu att följa er med era vårsaker på gång. Håller med dig äntligen börjar våren kommsa. kram från gammelbäggan

    SvaraRadera