24 januari 2019

KÖK


Hej Vänner!


Redan torsdag och inne i vecka fyra på det nya året, så fort det går. 
Tycker ni inte?
Skulle vilja bromsa tiden lite, även om vinter månaderna inte är mina favoriter.


Idag har jag vattnat mina blommor,
jag brukar göra det när jag veckostädar huset.  
Mina växter klara sig bra på en vattning i veckan, de har inte klagat mer än en azalea som såg rätt  ledsen och hängig ut idag. Hur jag än tröstade och gav den ett långt bad ville den inte bli glad igen...



I morgon skall jag åka till staden och köpa mat, tänkte besöka stadens loppis och se om det finns något spännande som kan följa med hem.
Behöver egentligen ingenting och jag brukar inte ofta köpa något, men man vet aldrig.

Jag skulle istället behöva lämna lite saker till loppiset, sådant som bara står  i skåpen och tar plats.



Nu får ni ta hand om er alla som tittar in och smyger runt på min blogg.
 Ses en annan dag!

Kramar Raina

2 kommentarer: