18 december 2022

  Hej!

Fjärde advent och jul närmar sig alldeles för fort. Jag har låtit bloggen vila en tid, har tappat sugen att göra inlägg efter ha varit med i många år. Men om det är någon som fortfarande tittar in så kan jag berätta att allt är bra med mig och min familj. Just nu gör vi som alla andra pysslar och planerar för julen.

 

I dag skall vi på glögg mingel och sedan blir det julkonsert i kyrkan. Mysig att lyssna på de kända julsångerna så man kommer i julstämning.


Jag önskar er en fin julvecka !
Kram Raina 




3 kommentarer:

  1. Gott slut och gott nytt år! Härligt att höra från dig, det var länge sedan och att allt är bra. Nu ser vi
    fram emot 2023 och hoppas på ett riktigt bra år!! kramkram tanten i Borensberg

    SvaraRadera
  2. Hej Raina. Jag har också vilat, men vill så gärna ha lite kontakt, jag saknar bloggandet, har bara varit på Facebook och nu har jag tröttnat på det, hoppas du vill titta in till mig och skriva en rad, så kan vi hålla kontakten, så tittar jag in här och ser vad som händer och skriver en rad. Du har ett väldigt vackert hem, ser jag. Min blogg heter https://houseofchandeliers.blogspot.com

    Hälsning Zara.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Zara, tack för din hälsning. Jag har lagt till dig i min blogglista. Tyvärr skriver jag inte så ofta på min blogg eller är inne och kollar andras men naturligtvis skall jag höra av mig när jag är inne. Kram Raina

      Radera