6 december 2016

MÅNDAG


HEJ DÄR!
Hoppas ni har haft en bra start på måndagen!



Jag lovade att jag skulle visa foton 
från lördagens dukning.
 Men tyvärr jag glömde fota......
så ni får bara se blommorna jag hade på bordet
Vitt vad annars.....



Blossa årsglögg blev godkänd,
 kanske lite sur i smaken tyckte vissa
och en kär vän tyckte att den gav karusellkänsla.....



Idag har jag städat i mitt skafferi,
det är ett ställe som det
ofta samlas saker som skall vidare till förrådet 
men just av ren 
bekvämlighet hamnar i skafferiet av någon underlig anledning....







Nu önskar jag alla en fin kväll!



Kram Raina

5 kommentarer:

  1. Åh lilla vän, vilken underbar bukett, vitt är ju faktiskt vackrast i alla fall,
    Kollar i kväll, om jag glömt några av er. Det är noga med en lite kommentar ibland
    lycka till med fortsättningen nu.

    SvaraRadera
  2. Vilket vackert hem du har, brukar smyga in här titta och njuta.
    Synd att du glömde fota dukningen...
    Blommorna var vackra.
    gun

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla för din gulliga hälsning!
      Kram Raina

      Radera
  3. ÅÅÅ vad vackert det är med vitt. Så fräscht,luftigt och fint du har det. Du är verkligen en fantastisk kvinna. Kramar Christina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Christina för din rara hälsning!
      Kram Raina

      Radera