14 september 2017

VARDAGSRUM

Hej på er!
Idag får ni titta in i vårt vardagsrum.
Ett rum där det inte blir så många besök på sommaren
då vi tillbringar den mesta tiden 
i trädgårdens uterum.




I detta rum har det hänt..... ingenting....
 Det ser ut som det gjorde 
förra gången ni tittade in.
 Får väl ta mig i kragen och 
kanske skaffa nya kuddar
men jag gillar mina blå kuddar
Varför ändra något man är nöjd med?




En ny blommig ask från Jysk 
och lite guldpiff som matchar med guldramen 
det är väl det som hänt



och en grön ormbunke, 
älskar ormbunkar.



Ha det nu så gott
kramen från Raina


2 kommentarer:

  1. Lilla Raina vi kommer så gärna tillbaka och hälsar på. Du har så vackert och så fint, det är ju som en katalog över ett vackert hem. Så smakfullt med allt, kära nån törs ni gå inne med skorna på. Eftersom jag bara har 2 rum och kök, är ju detta så nobelt och flott.Ha,ha skillnad som natt och dag, här bliver ju fullbelagt med en gång. Men var och en älskar ju sina egna saker. Det är en fröjd att titta på Raina, Men lagar Du mat
    i detta fina kök. Jag frågade en annan gång, men då svarade Du, att Du till och med bakar i detta fina kök. Nu är ju jag 87 år snart. det bliver något annat då. Tack för vi får komma och hälsa på. Kram från vardagspratande Hajan-

    SvaraRadera