4 maj 2019

MORGONPROMENAD

Godmorgon kära vänner !
Tog en morgonpromenad i min trädgård.


Men vad kallt det var ute, termometern visade bara på tre grader, var tog den sköna värmen vägen?

Vivorna blommar så vackert och rikligt detta år.





och mina små älvor har fått flytta ut





Vi är påväg att bli med staket. Min man sågar, jag målar och sedan sätter vi upp efter hand.






Min tolvgudablomma som jag planterade förra året.



Penséer och Bellis klagar inte över det kalla vädret, de är tacksamma och tåliga små växter.



Nu hoppas jag på värme igen och gärna lite regn.
Ha det gott!
Raina



2 kommentarer:

  1. Vilken härlig promenad i din trädgård! Ja efter en solig morgon så ösregnar det nu på em...det behövs! Önskar dig en fortsatt skön dag :)
    Kram Titti

    SvaraRadera
  2. Hej Raina!
    Roligt med ny bloggvän!
    Har surfat runt lite i din fina blogg!
    Fantastiskt vackert med din stenrikedom :-).
    Nu tycks kylan ha flyttat till andra breddgrader och vi kan börja njuta av försommaren!
    Ha det gott och tack för din kommentar
    /Anja

    SvaraRadera