17 december 2019

JULVECKA

Hej hur har ni det i julstöket?

 

Här tar vi det med ro, stökar lite, vilar lite och inväntar kraftfullt.




Vi skall inte ha någon gran inne detta år, tror jag, har försökt övertyga min man om detta, fast det är inte lätt. Har i många år bearbetat honom med att granar skall man ha ute och inte i möblerade rum.
Jag har aldrig lyckats men i år verkar han gå med på det....... men det är förstås fortfarande några dagar till julafton...... Foto från förra årets gran.


I morgon skall jag och min man ta en tur till vår stad för att kolla om det finns några saker kvar till oss som vi kan fylla julklappssäcken med. Kanske blir det också en fika och att känna på julstämningen.



Ha nu en skön julvecka och ta det lugnt i julstressen. 


Kram Raina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar